sâmbătă, 29 decembrie 2012

Alte dorinte...

           Asa cum m-am obisnuit, in fiecare an am inceput sa scriu lucruri care mi s-au intamplat in anul ce e aproape pe trecute, si lucruri care mi-as dori sa se intample in anul viitor. Pot sa spun ca anul 2012 a fost cu impliniri, cu fericire, cu momente de neuitat, dar a fost si un an plin de boala, cu suferinte, peste care  vreau sa trec cu siguranta.
           Pot spune ca s-au indeplinit cam toate dorintele pe care mi le-am pus anul trecut. Nu m-as fi asteptat sa-l vad pe Razvan, nu m-as fi asteptat sa fiu cu Marius, dar lucrurile au luat intorsatura ciudata. Am intrat si la buget, cu facultatea a mers destul de bine, cu familia destul de bine...
           Acum e cazul sa-mi pun dorintele pentru 2013:
-sa raman la buget;
-sa iau toate examenele (din prima);
-ai mei sa se inteleaga mai bine;
-sa am o relatie lunga cu Marius (si frumoasa, fara probleme);
-sa ma inteleg cu Alina;
-sa iasa reusita nunta lui Vlad si a Roxanei;
-sa am mai multi bani;
-fara accidente cu masina;
-sa nu mai am momente depresive;
-sa fiu fericita;
-sa am mai multa putere de concentrare.
In rest, toate vor veni de la sine... Happy new year!

Niciun comentariu: