vineri, 30 decembrie 2011

A mai trecut un an. Atat de simplu, de sec, a mai trecut un an la fel de repede ca si ceilalti 18. Recunosc, nu a fost usor. Am trecut prin mult prea multe, am facut lucruri pe care nu am crezut vreo data ca am sa le fac. Am trecut prin o gramada de examene, am invatat, am suferit, am trecut peste. Anul 2012 vreau sa-mi aduca multe lucruri. Anul 2012 vreau sa fie special, deci am o serie de dorinte:
-Sa iau cu bine examenele;
-Sa raman la buget;
-Sa am o relatie de lunga durata cu o persoana SINCERA care sa ma faca fericita;
-Sa castig ceva;
-Sa il revad pe Razvan;
-Sa ma inteleg bine cu toti oamenii;
-Sa fac lucruri pe care nu le-am facut pana acum;
-Sa am mereu langa mine familia, si sa fie toti sanatosi;
-Sa fiu sanatoasa si sa scap de problemele pe care le am acum;
-Sa fiu o soferita mai buna decat sunt acum, fara sa am incidente;
-Sa am masinuta mea;
-Sa fiu mai fericita;
-Sa ajut cat mai multi oameni;

Cam astea imi sunt dorintele... restul nu mai conteaza.:)

Niciun comentariu: